Pressemeddelelse fra TV 2
TV 2 i partnerskab med Match.com
TV 2 i endnu et strategisk partnerskab på nettet - denne gang med Match.com, der er verdens største hjemmeside for dating.
TV 2 har indgået partnerskab med Match.com - verdens største hjemmeside for dating. Samarbejdet betyder, at Match.com fremover skal ligge på tv2.dk, og via match.tv2.dk er det herefter muligt at søge i databasen med profiler fra hele verden. Match.com har på verdensbasis over 20 millioner medlemmer.
Partnerskabet betyder - foruden ekstra trafik på tv2.dk - at TV2 har mulighed for at sælge bannere på hele platformen.
- Hos TV 2 er vi meget glade for samarbejdet med Match.com, som er en særdeles professionel og stor datingplatform. Vi er overbevist om, at partnerskabet vil blive til gavn for både TV 2 og Match.com, siger konstitueret salgsdirektør for TV 2 NET, Jacob Zeeberg.
For et stort site som Match.com, der stræber efter en markedslederposition, har det været naturligt at indgå et langsigtet og strategisk partnerskab med et førende mediehus i Danmark. Og her faldt valget på TV 2.
- TV 2s rækkevidde og evne til hver dag at nå ud til en stor del af de danske husstande i kombination med Match.com's verdensledende platform for online-dating er et "perfekt match". Vores håb og målsætning er, at dette samarbejde vil skabe en stærk, tydelig og langsigtet lederposition for det danske Match.com-netværk, siger Vice President International Johan Siwers, Match.com
1 kommentar:
Tak for en interessant blog
Skicka en kommentar