"Vår tradition trogen - jag vet att många väntar på detta med samma spända förväntan som Bengt Feldreich på julafton – har vi bifogat årets sånginsats.
Klicka här: www.match.se/julkort
Som kan beskådas har vårt team växt en del sedan förra året (även om några linslusar dubblerar), i takt med att vår verksamhet etablerat sig. Dock kan väl den känsliga lyssnaren känna av en viss växtvärk i den inte 100%iga koordineringen av stämmorna i skönsången. För mig som dirigent är det mitt nyårslöfte att jobba på detta till nästa år.
Men trots den snabba tillväxten har 2006 varit ett spännande år:
- Vårt team har inte bara växt lokalt utan vi har nu även fått ansvar för hela norra Europa
- Vi har blivit nummer ett i 3 av 4 nordiska länder mätt i användarantal
- Vi har även nått målet att bli nummer 1 i varumärkeskännedom på den konkurrensutsatta svenska marknaden
- Vi har lanserat en helt ny produktplattform – och vi överlevde. I slutet av året fick vi också bekräftelse på att vi är på väg åt rätt håll produktmässigt när tidningen PC för Alla i sitt test av nätdejtingtjänster konkluderade att Match.com var bäst i test!
Vi har även växt ur våra gamla lokaler och flyttat till nya. Notera vår nya adress:
Match.com International
Västmannagatan 15, 2 tr
111 24 Stockholm
God Jul och med hopp om ett Gott Nytt 2007 från mig och oss på Match.com!
Hilsen,
Johan"
Twitter killed the blog
fredag, december 22, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar