Twitter killed the blog

torsdag, september 25, 2008

Nu ökar vi takten - Match.com + TV2 DK = Sant

Under högkonjunkturen har vi på Match.com haft förmånen att etablera en stark affär i Norden. Som trogna läsare vet gillar jag lågkonjunkturer så nu är det läge att lägga in en högre växel. Därför lanserar vi nu samarbete med ett av Danmarks största mediabolag TV2, när vi lanserar match.tv2.dk.
 
Så här säger TV2 i dagens press release:

Den 25. september 2008

Pressemeddelelse fra TV 2

TV 2 i partnerskab med Match.com

TV 2 i endnu et strategisk partnerskab på nettet - denne gang med Match.com, der er verdens største hjemmeside for dating.

TV 2 har indgået partnerskab med Match.com - verdens største hjemmeside for dating. Samarbejdet betyder, at Match.com fremover skal ligge på tv2.dk, og via match.tv2.dk er det herefter muligt at søge i databasen med profiler fra hele verden. Match.com har på verdensbasis over 20 millioner medlemmer.

Partnerskabet betyder - foruden ekstra trafik på tv2.dk - at TV2 har mulighed for at sælge bannere på hele platformen.

- Hos TV 2 er vi meget glade for samarbejdet med Match.com, som er en særdeles professionel og stor datingplatform. Vi er overbevist om, at partnerskabet vil blive til gavn for både TV 2 og Match.com, siger konstitueret salgsdirektør for TV 2 NET, Jacob Zeeberg.

For et stort site som Match.com, der stræber efter en markedslederposition, har det været naturligt at indgå et langsigtet og strategisk partnerskab med et førende mediehus i Danmark. Og her faldt valget på TV 2.

- TV 2s rækkevidde og evne til hver dag at nå ud til en stor del af de danske husstande i kombination med Match.com's verdensledende platform for online-dating er et "perfekt match". Vores håb og målsætning er, at dette samarbejde vil skabe en stærk, tydelig og langsigtet lederposition for det danske Match.com-netværk, siger Vice President International Johan Siwers, Match.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Tak for en interessant blog