Stockholm Media Week har växt fram senaste åren till en av Sveriges största medietävlingar. Man säger själva att "Tävlingen belönar innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar".
På en gala den 8e maj kommer man dela ut tre priser: 1) Grand Prix 2) Guld 3) Silver.
De nio nominerade är:
- "Guitar Hero 3", Activision
- "Aftonbladets kampanj för Rockbjörnen", Aftonbladet
- ”Se dig själv som 70-åring”, AMF Pension
- "Basiron Finnkampen”, Galderma
- ”Operation Höstmys”, Match.com
- ”Nya Happy Meal enligt tallriksmodellen”.
- "Lansering Halo3", Microsoft/Xbox 360
- ”SMS SM”, Optimal Telecom/Parlino
- "Beslut genom tiderna", SAS Institute
Ja, jag får väl erkänna att vi är stolta och glada för att synas i detta prominenta sällskap! Revanch efter Guldägget skall utkrävas :-) !
Twitter killed the blog
tisdag, april 08, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar