Twitter killed the blog

lördag, januari 28, 2006

Vem är du som läser det här?

Har inte hunnit blogga så mycket i år. Eller inte alls om man skall vara ärlig. Lite trist, men alternativet i form av ett accelerande arbetsliv och Wilhelm snart 2 år gör valet lätt.

När jag nu i alla fall kom tillbaka hit tänkte jag att jag skulle titta på vem ni är som har orken och intresset att komma hit.

Noterar med glädje att www.it-gymnasiet.se seglat upp som en av de domäner som flitigast kommer på besök. Kul. Eller har någon lärare valt mig som varnande exempel? Maila gärna och berätta (johan@siwers.com). Även www.melitacable.com har under längre tid varit högt uppe i rankingen. Förstod först inte alls vad detta kunde vara. Förrän jag kolla på varifrån i världen den noden låg och noterade att det var på Malta. Är det månde några av spelbolagen där nere som roas av mina små anekdoter? www.elisa.fi är också en flitig domän - Finland? Är det du Nicklas som har många vänner? Annars är ni klart många svenskar och Stockholmare, med överrepresentation i Sollentuna.

Keep coming, jag tror att det blir en del historier här under våren.