Twitter killed the blog

torsdag, juli 05, 2007

Nära iPhone upplevelse

1 miljon sålda iPhones på en vecka läser jag via Beta Alfa och jag fattar varför. Jag har sällan eller aldrig hållt i en så sexig produkt. Jag får ståpäls. Min K800 känns som en NMT lur.

Och det är inte så att jag har lyckats köpa en egen iPhone, jag har bara fått en halvtimme med min chefs iPhone.

För att försvara min K800 lite var jag tvungen att leka lite teknikfreak och i alla försöka impa genom att från en kanalbåt i Amsterdam ladda upp en sekvens med Thomas direkt från K800n till youtube, och nu min blogg.

Men det ända jag kan fundera på är hur snyggt detta förmodligen är integrerat i en iPhone. Suck. Jag är kär i en telefon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Johan. iPhone har ens någon videokamera, så där skulle du gå bet rejält.
Kolla den här, förresten:
http://experiencecurve.com/archives/the-iphone-iline-interviewing-some-of-the-first-in-line-for-the-iphone