Twitter killed the blog

fredag, december 22, 2006

Julkort från mig - och Match.com

"Vår tradition trogen - jag vet att många väntar på detta med samma spända förväntan som Bengt Feldreich på julafton – har vi bifogat årets sånginsats.

Klicka här: www.match.se/julkort

Som kan beskådas har vårt team växt en del sedan förra året (även om några linslusar dubblerar), i takt med att vår verksamhet etablerat sig. Dock kan väl den känsliga lyssnaren känna av en viss växtvärk i den inte 100%iga koordineringen av stämmorna i skönsången. För mig som dirigent är det mitt nyårslöfte att jobba på detta till nästa år.

Men trots den snabba tillväxten har 2006 varit ett spännande år:

- Vårt team har inte bara växt lokalt utan vi har nu även fått ansvar för hela norra Europa

- Vi har blivit nummer ett i 3 av 4 nordiska länder mätt i användarantal

- Vi har även nått målet att bli nummer 1 i varumärkeskännedom på den konkurrensutsatta svenska marknaden

- Vi har lanserat en helt ny produktplattform – och vi överlevde. I slutet av året fick vi också bekräftelse på att vi är på väg åt rätt håll produktmässigt när tidningen PC för Alla i sitt test av nätdejtingtjänster konkluderade att Match.com var bäst i test!

Vi har även växt ur våra gamla lokaler och flyttat till nya. Notera vår nya adress:

Match.com International
Västmannagatan 15, 2 tr
111 24 Stockholm

God Jul och med hopp om ett Gott Nytt 2007 från mig och oss på Match.com!

Hilsen,

Johan"

Inga kommentarer: